Nu drar vi igång!

 
 
Välkommen in i värmen!
 
Idag är det exakt 3 månader kvar till en av de finaste dagarna på året, nämligen julafton. Det firar jag med att skriva ett första inlägg i min nya blogg! Det känns fint att veta att jag äntligen fått tummen ur och börjat med någonting nytt - att bara blogga om vintern och julen. Jag har tidigare haft en personlig blogg, men har länge känt att den bara varit aktiv under månaderna november-januari. Därför drar jag igång en (förhoppningsvis) ny tradition.
 
Vad kommer ni att läsa om här i fortsättningen? Jag har många idéer om vad som ska fylla inläggen, men det är framför allt en sak som jag vill prata om. Det verkar vara många ute i världen som inte tycker om varken julen eller övriga vinterhalvåret. Så fort snön börjar falla hör jag klagomål om halka och att julklappar är ett värdelöst påfund. Jag blir ledsen när jag förstår att det är så det kan kännas. För mig har nämligen december månad alltid varit en fantastisk tid. Det gör mig ont att en del människor inte känner likadant, utan istället mår dåligt under dessa veckor. Genom att läsa den här bloggen hoppas jag att nå er allihop, både julälskare och julhatare. Tillsammans ska vi hitta metoder för att varje vinter ska bli den bästa någonsin! Så luta dig tillbaka i stolen/fåtöljen/soffan... Sidan kommer snart fyllas med massor av tips på hur vi ska klara av det här (och NJUTA under tiden)!



Kommentarer
Kommentera inlägget här
Namn
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar

Trackback